همکاری با بناپارت به صورت تامین کننده

فروشگاه لوازم یدکی بناپارت با تکیه بر 40 سال فروش و خدمات پس از فروش لوازم یدکی خورو، از سال 1395 فعالیت خود در زمینه فروش آنلاین را آغاز کرده است. بناپارت در حال حاضر دارای بیش از ۵۰۰۰ محصول است که عمده آنها در صفحه اول نتایج موتور جستجو گوگل پیدا می‌شوند. بناپارت، بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی در ایران با هدف تامین کالای با کیفیت و حذف واسطه ها در نظر دارد پلتفرم فروش خود را در اختیار فروشندگان دارای هر نوع کالای یدکی خودرو، اعم از فروشندگان حقوقی و فروشندگان حقیقی بگذارد.

5 دلیل برای اینکه در بناپارت فروشنده شوید !

  • فروش کالای شما در سراسر ایران
  •  آموزش رایگان فروش آنلاین
  • تسویه حساب روزانه با تامین کننده
  •  پنل اختصاصی گزارشات فروش
  • شناخته شدن نام و برند شما

چگونه به عنوان تامین‌کننده کالا در بناپارت فعالیت کنم؟

برای همکاری با بناپارت در پایین همین صفحه دو لینک وجود دارد.

  • ثبت نام در بناپارت: ثبت نام عادی
  • درخواست حساب فروشنده: ایجاد درخواست سیستمی برای همکاری به صورت فروشنده

زمانی که درخواست حساب فروشنده می‌دهید، تیم بناپارت با شما تماس خواهد گرفت و پس از هماهنگی با مدیر محصول بناپارت به شما پنل اختصاصی فروشنده اعطا می‌شود.

شرایط ارسال کالا از فروشنده به مشتری چگونه است؟

تمامی کالاها در بناپارت از انبار مرکزی بناپارت ارسال می‌شوند.
کلیه کالاها قبل از ارسال بررسی و می‌شود تا مرجوعی کالاها به حداقل برسد. از این رو فروشندگان محترم باید کالاهای فروخته شده را به انبار مرکزی بناپارت ارسال کنند.
هزینه ارسال کالا از فروشنده به انبار با فروشنده و از بناپارت به مشتری با بناپارت است.

سوالات متداول

آیا مدیریت محصولات در بناپارت (پنل ادمین فروشنده) با فروشنده است؟

در صورتی که فروشندگان آشنایی کامل با مدیریت محصولات در فروشگاه اینترنتی را داشته باشند، پس از یک آموزش به صورت تلفنی – any desk به فروشندگان محترم پنل اختصاصی داده می‌شود.
کلیه گزارشات شامل تعداد کالاهای فروخته شده، موجودی و.. برای هر فروشنده به تفکیک در دسترس است.

برای همکاری با بناپارت چه مدارکی از شما دریافت می‌شود؟

شماره شبا حساب بانکی؛ به نام و مطابق با شخص یا شرکت ثبت‌نام کننده
فروشنده‌ی حقیقی:

  • تصویر کارت ملی
  • تصویری از فروشگاه (در صورت موجود بودن فروشگاه فیزیکی)
  • آدرس و کد پستی فروشگاه/دفتر
  • شماره ثابت فروشگاه/دفتر

فروشنده‌ی حقوقی:

  • شماره‌ی ثبت
  • شماره‌ی ثبت
  • کد اقتصادی
  • تصویر گواهی ارزش افزوده‌ی معتبر
  • تصویر آخرین تغییرات روزنامه‌ی رسمی
  • تصویر کارت ملی صاحبان امضا

چگونه به عنوان تامین‌کننده کالا در بناپارت فعالیت کنم؟

برای همکاری با بناپارت در پایین همین صفحه دو لینک وجود دارد.

  • ثبت نام در بناپارت: ثبت نام عادی
  • درخواست حساب فروشنده: ایجاد درخواست سیستمی برای همکاری به صورت فروشنده

زمانی که درخواست حساب فروشنده می‌دهید، تیم بناپارت با شما تماس خواهد گرفت و پس از هماهنگی با مدیر محصول بناپارت به شما پنل اختصاصی فروشنده اعطا می‌شود.

شرایط ارسال کالا از فروشنده به مشتری چگونه است؟

تمامی کالاها در بناپارت از انبار مرکزی بناپارت ارسال می‌شوند.
کلیه کالاها قبل از ارسال بررسی و می‌شود تا مرجوعی کالاها به حداقل برسد. از این رو فروشندگان محترم باید کالاهای فروخته شده را به انبار مرکزی بناپارت ارسال کنند.
هزینه ارسال کالا از فروشنده به انبار با فروشنده و از بناپارت به مشتری با بناپارت است.

سوالات متداول

آیا مدیریت محصولات در بناپارت (پنل ادمین فروشنده) با فروشنده است؟

در صورتی که فروشندگان آشنایی کامل با مدیریت محصولات در فروشگاه اینترنتی را داشته باشند، پس از یک آموزش به صورت تلفنی – any desk به فروشندگان محترم پنل اختصاصی داده می‌شود.
کلیه گزارشات شامل تعداد کالاهای فروخته شده، موجودی و.. برای هر فروشنده به تفکیک در دسترس است.

برای همکاری با بناپارت چه مدارکی از شما دریافت می‌شود؟

شماره شبا حساب بانکی؛ به نام و مطابق با شخص یا شرکت ثبت‌نام کننده
فروشنده‌ی حقیقی:

  • تصویر کارت ملی
  • تصویری از فروشگاه (در صورت موجود بودن فروشگاه فیزیکی)
  • آدرس و کد پستی فروشگاه/دفتر
  • شماره ثابت فروشگاه/دفتر

فروشنده‌ی حقوقی:

  • شماره‌ی ثبت
  • شماره‌ی ثبت
  • کد اقتصادی
  • تصویر گواهی ارزش افزوده‌ی معتبر
  • تصویر آخرین تغییرات روزنامه‌ی رسمی
  • تصویر کارت ملی صاحبان امضا