پرسش‌های متداول

ورود و ثبت نام

چگونه میتوانم در بناپارت ثبت نام کنم ؟

در وب سایت گزینه “ورود به سایت” را کلیک نمایید.

در قسمت ثبت نام، با استفاده از  شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید.

پس از وارد کردن کد فعالسازی، نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و ثبت نام را کلیک نمایید.(در این مرحله نیازی به ثبت ایمیل نیست و ادامه دهید.)

** در صورت عدم دریافت پیامک کد تایید، ارسال پیامک تبلیغاتی برای شماره مسدود می باشد. می توانید با شماره دیگری اقدام نمایید یا از قسمت تنظیمات پیامک گوشی خود پیام های اسپم شده را چک کنید.

چگونه میتوانم به بناپارت وارد شوم ؟

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید با وارد کردن شماره همراه و کد تایید می توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

چگونه می توانم اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن شماره موبایل وارد شوید.

روی گزینه “حساب کاربری من” کلیک کرده و در صفحه حساب کاربری بر روی “آدرس ها” کلیک نمایید. در آنجا می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش نمایید.

در قسمت “مشاهده سفارشات” می توانید سفارشات خود را مشاهده کنید در صورتی که سفارشی ثبت نکرده باشید این قسمت برای شما خالی می باشد. 

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله. در صورتی که توانایی ثبت نام و خرید ندارید با پشتیبانی تماس بگیرید و موارد مورد نیاز را اعلام نمایید تا پشتیبانی بناپارت سبد خرید شما را تکمیل نماید. پس از تکمیل سبد خرید، لینک خرید برای شما ارسال می شود که می توانید ابتدا فاکتور خود را مشاهده و سپس در صورت تایید اقدام به پرداخت آن نمایید. لازم به ذکر است که پرداخت کردن فاکتور به منظور تایید آن است. پیشنهاد می شود برای دسترسی و خرید آسان تر، شخصا اقدام به خرید نمایید.

برای مشاهده اطلاعات تماس با ما کلیک کنید!

روند ثبت سفارش

چطور در بناپارت سفارش خود را ثبت کنم ؟

وارد حساب کاربری خود شوید.(اگر قبلا حساب باز نکرده اید ابتدا ثبت نام کنید.)

محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بر روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید. هر چند محصولی که قصد خرید آن را دارید را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

سپس برای مشاهده سفارشات خود، بر روی “مشاهده سبد خرید” کلیک کنید. در صفحه سبد خرید محصولاتی که به سبد خود اضافه کرده اید را مشاهده می کنید. در این مرحله می توانید آیتمی را حذف کنید و یا دوباره به سایت برگشته و محصولی را اضافه نمایید.

برای نهایی شدن خرید، “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک کرده و سپس مشخصات خود را وارد کنید.

در انتها برای پرداخت “ثبت سفارش” را کلیک کرده تا به درگاه بانک وارد شده و پرداخت را انجام دهید.

در این مرحله در صورتی که روش “کارت به کارت” را انتخاب نموده اید، می بایست فیش واریزی را در قسمت گفتگوی آنلاین سایت ارسال کنید تا سفارش شما در مرحله انجام قرار بگیرد. 

برای خرید از بناپارت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید و مراحل ثبت سفارش خود را کامل کنید و همچنین در هنگام ثبت سفارش می توانید با وارد کردن شماره همراه و ثبت عضویت در بناپارت عضو شوید.

با عضویت در بناپارت می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما هر روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

میتوانم بجای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله. هنگام ثبت آدرس می توانید نام و شماره تلفن شخص مورد نظر خود را وارد نمایید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

لطفا روش های ارسال بناپارت را مطالعه بفرمایید. 

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

لطفا روش های ارسال بناپارت را مطالعه بفرمایید. 

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت بناپارت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند. همچنین کالاهایی که با تگ “استعلام بگیرید” هستند نیز با تماس با پشتیبانی امکان ثبت سفارش آن ها نیز وجود دارد.

در مورد کالاهایی که موجود نیستند با ثبت مشخصات در فرم “موجود شد خبرم کن” در اولین فرصت که کالا موجود شد برای شما پیامک ارسال می شود.

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال بناپارت تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت بناپارت، از سرویس “موجود شد خبرم کن” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

هزینه ارسال سفارشات با مشتری است؟

هزینه ارسال سفارش برای خریدهای با سقف 3 میلیون تومان بیشتر برای شهر مشهد و در محدوده شهری رایگان است(کالاهای استوک را شامل نمی شود). در سایر موارد هزینه ارسال پس از دریافت بار توسط مشتری به پیک پرداخت می شود. در سایر شهرها هزینه ارسال پس از دریافت بار توسط مشتری به شرکت های باربری پرداخت می شود.

لطفا روش های ارسال بناپارت را مطالعه بفرمایید. 

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به بناپارت به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آنجا که بناپارت یک فروشگاه اینترنتی است و چندین شعبه جهت جمع آوری سفارشات دارد، هم چنین یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، امکان تحویل حضوری نیست. امکان تحویل حضوری در موارد خاص و با هماهنگی واحد تحویل کالا امکان پذیر است. 

امکان ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟

پس از پرداخت تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی بناپارت وجود دارد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در بناپارت محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها می توانید به تعدادی که برای هر محصول مشخص شده است، خرید انجام دهید. برای خریدهای عمده می توانید با پشتیبانی بناپارت تماس حاصل فرمایید یا در قسمت پخش عمده فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

“برای پرداخت اینترنتی مستقیم به درگاه بانک وصل می شوید و باید اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

شماره کارت (شماره 16 رقمی روی کارت بانکی )

رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)

CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)

تاریخ انقضاء مندرج روی کارت بانکی”

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما برمی گردد. این مشکل به بانک مرتبط می باشد و برای پیگیری باید با بانک خود تماس بگیرید. هم چنین برای پیگیری بیشتر می توانید با کارشناسان زرین پال تماس بگیرید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر. در حال حاضر این امکان در سایت وجود ندارد و به زودی امکان پرداخت در محل اضافه می شود.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت بناپارت امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از بناپارت که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

از ان جایی که بنا پارت از سرویس امن زرین پال استفاده می کند و هم چنین دارای اینماد می باشد، جهت استعلام فروشگاه می توانید اقدام نمایید.

میتوانم سفارش خود را به صورت کارت به کارت پرداخت کنم؟

بله ، در صورتی که امکان پرداخت اینترنتی ندارید میتوانید پس ثبت نام و ثبت مشخصات و آدرس، سفارش خود را به صورت کارت به کارت ثبت بفرمایید.

پیگیری ارسال سفارش

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

پس از ثبت سفارش توسط شما، پیامک تاییدیه ثبت سفارش از طرف بناپارت برای شما ارسال می شود. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

در منوی پایین وب سایت، بر روی “حساب کاربری من” کلیک نمایید.

در صفحه حساب کاربری، “تاریخچه سفارشات” را کلیک کنید.

در این قسمت لیست تمامی خریدهای موفق و ناموفق خود را مشاهده می نمایید.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از مشهد پس از تحویل به شرکت های حمل و نقل، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات باربری مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

قیمت گذاری

آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

در حال حاضر محاسبه تخفیف برای مشتریان دائم  فقط بر اساس کد تخفیف پیامک شده برای مشتری امکان پذیر است. شما می‏‌توانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهره‌مند شوید.

 آیا قیمت‌‏های بناپارت نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

سیاست قیمت‏ گذاری در بناپارت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در بناپارت کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از بناپارت برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در بناپارت قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند. سیاست قیمت‌ گذاری در بناپارت منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه کالا کالا از قبیل “کد تخفیف” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها در بناپارت بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

پیشنهاد شگفت انگیز

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان بناپارت با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران بناپارت می‌‏توانند با انتخاب گزینه “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح‌‏ها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.

آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها مدت کوتاهی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

 آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، بناپارت تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟

پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

چرا کد تخفیف من باطل شده است؟

در حال حاضر کد تخفیف ها یک ماه مهلت استفاده دارند و پس از این مدت باطل می‏‌شوند.

خدمات پس از فروش

 آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

بناپارت برای کلیه محصولات خریداری شده از طریق سایت، 7 روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.شرط استفاده از این فرصت ،فقدان هرگونه آسیب فیزیکی به کالا یا بسته بندی آن است .

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 10 روزه گارانتی تعویض به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید. امکان استرداد سفارش در این موارد وجود دارد. 

 اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 آیا بناپارت در سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

بناپارت در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه بناپارت از طریق دفتر مرکزی مشهد که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@banapart.ir به بناپارت اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که در حال حاضر بناپارت در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنهاباید به وب سایت بناپارت مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. 

چگونه میتوانم با شما تماس بگیرم؟

“لطفا در صورت هرگونه سوال یا ابهام، قبل از تماس یا ارسال ایمیل ابتدا بخش پرسش های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با پشتیبانی بناپارت تماس بگیرید.

تلفن تماس : 05138643580 – 09106116778

 info@banapart.ir