پرسشهای متداول
ورود و ثبت نام
چگونه میتوانم در بناپارت ثبت نام کنم ؟
در وب سایت گزینه “ورود به سایت” را کلیک نمایید.
در قسمت ثبت نام، با استفاده از ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید.
( با هر دو روش نیاز به وارد کردن کد فعال سازی که برایتان ارسال می شود، دارید.)
پس از وارد کردن کد فعالسازی، نام و نام خانوادگی و پسورد خود را وارد کرده و ثبت نام را کلیک نمایید.
رمز خودم را فراموش کرده ام. چطور می توانم وارد پروفایلم شوم؟
در وب سایت گزینه “ورود به سایت” را کلیک نمایید.
در قسمت ورود، بر روی فراموشی رمز عبور کلیک نمایید.
سپس شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه “ارسال رمز عبور” کلیک نمایید.
رمز عبور جدید به ایمیل یا شماره موبایل شما ارسال می شود.
چگونه می توانم اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنم؟
با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه “پروفایل من” کلیک کرده و در صفحه حساب کاربری بر روی “ویرایش پروفایل” کلیک نمایید. در آنجا می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش نمایید.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله. در صورتی که توانایی ثبت نام و خرید ندارید با پشتیبانی تماس بگیرید و موارد مورد نیاز را اعلام نمایید تا پشتیبانی بناپارت سبد خرید شما را تکمیل نماید. پس از تکمیل سبد خرید، لینک خرید برای شما ارسال می شود که می توانید ابتدا فاکتور خود را مشاهده و سپس در صورت تایید اقدام به پرداخت آن نمایید. لازم به ذکر است که پرداخت کردن فاکتور به منظور تایید آن است. پیشنهاد می شود برای دسترسی و خرید آسان تر، شخصا اقدام به خرید نمایید.
برای مشاهده اطلاعات تماس با ما کلیک کنید!
روند ثبت سفارش
چطور در بناپارت سفارش خود را ثبت کنم ؟
وارد پروفایل کاربری خود شوید
محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بر روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید. هر چند محصولی که قصد خرید آن را دارید را به سبد خرید خود اضافه نمایید.
سپس برای مشاهده سفارشات خود، بر روی “مشاهده سبد خرید” کلیک کنید. در صفحه سبد خرید محصولاتی که به سبد خود اضافه کرده اید را مشاهده می کنید. در این مرحله می توانید آیتمی را حذف کنید و یا دوباره به سایت برگشته و محصولی را اضافه نمایید.
برای نهایی شدن خرید، بر روی “اقدام به پرداخت” کلیک کرده و سپس مشخصات خود را وارد کنید.
در انتها برای پرداخت “ثبت سفارش” را کلیک کرده تا به درگاه بانک وارد شده و پرداخت را انجام دهید.
برای خرید از بناپارت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید و مراحل ثبت سفارش خود را کامل کنید و همچنین در هنگام ثبت سفارش می توانید با وارد کردن رمز و ثبت عضویت در بناپارت عضو شوید.
با عضویت در بناپارت میتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟
شما هر روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.
میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟
بله. هنگام انتخاب آدرس می توانید نام و شماره تلفن شخص مورد نظر خود را وارد نمایید.
میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟
خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.
چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟
تمامی سفارشات شهر مشهد با پیک ارسال می شود و محصولاتی که سنگین یا حجیم باشند با وانت ارسال می شود.
اگر شما در یکی از شهرهای ابهر – اراک – اردبیل – ارومیه – اصفهان – اهواز – ایلام – آبادان – آران بیدگل – آزادشهر – آستارا – آمل – اردکان – بابل – بابلسر – بجنورد – بروجرد – بم – بناب – بندر انزلی – بندرعباس – بهشهر – بوشهر – بوکان – بیرجند – تبریز – تنکابن – چابهار – چالوس – خرم آباد – خرمدره – خرمشهر – خمینی شهر – خوی – دامغان – دزفول – دلیجان – رشت – رفسنجان – زاهدان – زنجان – ساری – ساوه – سبزوار – سقز – سمنان – سنندج -سیرجان – شاهرود – شاهین شهر – شهرضا – شهرکرد – شیراز – قزوین – عسلویه – قائم شهر – قشم – قم – کاشان – کرج – کرمان – کرمانشاه – گچساران – گرگان – گنبد – لاهیجان – لردگان – لنگرود – ماهشهر – محمودآباد – مراغه – مرودشت – تهران – ملایر – مهاباد – میاندوآب – نور – نوشهر – میبد – نیشابور – هشتگرد – همدان – یاسوج – یزد هستید، سفارشات از طریق سیستم های حمل و نقل معتبر ارسال می شود.
شهرهای خارج از این مراکز ، توسط شرکت پست تحویل شما می شود.
در شهرهای استان خراسان رضوی جهت تسریع در ارسال بار امکان ارسال با تاکسی های خطی برای مشتری فراهم شده است.
جهت رفاه حال مشتریان عزیز امکان ارسال بار به صورت اتوبوسی و یک روزه برای آن دسته از مشتریانی که در تحویل سفارش خود تعجیل دارند، فراهم شده است.
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
در مشهد با روش اکسپرس، اگر تا ساعت 18 سفارش خود را ثبت نمایید همان روز ارسال می شود و اگر بعد از آن ثبت نمایید اولین روز کاری بعد از آن ارسال می شود.
در مشهد با روش عادی، سفارشات 1-2 ساعت پس از پردازش کالا تحویل داده می شود.
در صورتی که در یکی از شهرهای ذکر شده در بالا هستید، سفارشات 1-3 روز کاری پس از پردازش کالا تحویل داده می شود.
میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت بناپارت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند. همچنین کالاهایی که با تگ “استعلام بگیرید” هستند نیز با تماس با پشتیبانی امکان ثبت سفارش آن ها نیز وجود دارد.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال بناپارت تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، میتوانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت بناپارت، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
هزینه ارسال سفارشات با مشتری است؟
هزینه ارسال سفارش برای خریدهای با سقف 3 میلیون تومان بیشتر برای شهر مشهد و در محدوده شهری رایگان است(کالاهای استوک را شامل نمی شود). در سایر موارد هزینه ارسال پس از دریافت بار توسط مشتری به پیک پرداخت می شود. در سایر شهرها هزینه ارسال پس از دریافت بار توسط مشتری به شرکت های باربری پرداخت می شود.
میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به بناپارت به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
از آنجا که بناپارت یک فروشگاه اینترنتی است و چندین شعبه جهت جمع آوری سفارشات دارد، هم چنین یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، امکان تحویل حضوری نیست. امکان تحویل حضوری در موارد خاص و با هماهنگی واحد تحویل کالا امکان پذیر است.
امکان ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟
خیر. پس از پرداخت تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی بناپارت وجود دارد.
آیا تعداد خرید از یک کالا در بناپارت محدودیتی دارد؟
بله. شما تنها می توانید به تعدادی که برای هر محصول مشخص شده است، خرید انجام دهید. برای خریدهای عمده می توانید با پشتیبانی بناپارت تماس حاصل فرمایید.
چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟
“برای پرداخت اینترنتی مستقیم به درگاه بانک وصل می شوید و باید اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی کارت بانکی )
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی کارت بانکی”
سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما برمی گردد. این مشکل به بانک مرتبط می باشد و برای پیگیری باید با بانک خود تماس بگیرید.
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
خیر. در حال حاضر این امکان در سایت وجود ندارد و به زودی امکان پرداخت در محل اضافه می شود.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت بناپارت امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از بناپارت که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
میتوانم سفارش خود را به صورت کارت به کارت پرداخت کنم؟
بله ، در صورتی که امکان پرداخت اینترنتی ندارید میتوانید پس از تماس با پشتیبانی و دریافت اطلاعات کارت، پس از پرداخت سفارش خود را ثبت بفرمایید.
پیگیری ارسال سفارش
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
پس از ثبت سفارش توسط شما، پیامک تاییدیه ثبت سفارش از طرف بناپارت برای شما ارسال می شود. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
در منوی بالای وب سایت، بر روی “پروفایل من” کلیک نمایید.
در صفحه حساب کاربری، “تاریخچه سفارشات” را کلیک کنید.
در این قسمت لیست تمامی خریدهای موفق و ناموفق خود را مشاهده می نمایید.
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
زمان رسیدن ارسالهای خارج از مشهد پس از تحویل به شرکت های حمل و نقل، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات باربری مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره ارسال اکسپرس مشهد، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و در قسمت توضیحات، اعلام کنید. بناپارت همه تلاش خود را میکند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در بناپارت و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای بناپارت مقدور نیست.
قیمت گذاری
آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
در حال حاضر محاسبه تخفیف برای مشتریان دائم فقط بر اساس کد تخفیف پیامک شده برای مشتری امکان پذیر است. شما میتوانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهرهمند شوید.
آیا قیمتهای بناپارت نسبت به بازار ارزانتر است؟
سیاست قیمت گذاری در بناپارت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در بناپارت کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از بناپارت برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در بناپارت قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند. سیاست قیمت گذاری در بناپارت منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه کالا کالا از قبیل “کد تخفیف” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در بناپارت بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
پیشنهاد شگفت انگیز
محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار میگیرند؟ آیا از قبل میتوان باخبر شد؟
امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان بناپارت با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران بناپارت میتوانند با انتخاب گزینه “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرحها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.
آیا میتوانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها مدت کوتاهی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفتانگیز ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت اول برمیگردند.
آیا میتوانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟
به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، بناپارت تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگیهای لازم با مشتری انجام خواهد شد.
اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایینتر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه میشود؟
پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
چرا کد تخفیف من باطل شده است؟
در حال حاضر کد تخفیف ها یک ماه مهلت استفاده دارند و پس از این مدت باطل میشوند.
خدمات پس از فروش
آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض، میشوند؟
بناپارت برای کلیه محصولات خریداری شده از طریق سایت، 7 روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.شرط استفاده از این فرصت ،فقدان هرگونه آسیب فیزیکی به کالا یا بسته بندی آن است .
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 10 روزه گارانتی تعویض به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید. امکان استرداد سفارش در این موارد وجود دارد.
اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
آیا بناپارت در سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
بناپارت در هیچ نقطهای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه بناپارت از طریق دفتر مرکزی مشهد که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@banapart.ir به بناپارت اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که در حال حاضر بناپارت در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و برای خرید تنهاباید به وب سایت بناپارت مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.
چگونه میتوانم با شما تماس بگیرم؟
“لطفا در صورت هرگونه سوال یا ابهام، قبل از تماس یا ارسال ایمیل ابتدا بخش پرسش های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با پشتیبانی بناپارت تماس بگیرید.
تلفن تماس : 05138908513 – 09106116778
info@banapart.ir